سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا سوگند، آن که دنیا را دوست دارد و باجز ما دوستی می کند، خدا را دوست ندارد . هرکه حقّ ما رابشناسد و ما را دوست بدارد، در حقیقت، خداوند ـ تبارک وتعالی ـ را دوست داشته است . [.امام صادق علیه السلام]
سینما ورزش جامعه

علی دایی سر مربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی 2-0 در سوریه و صعود به مرحله بعد رضایت خود را از وضعیت به دست آمده اعلام کرد. به گزارش ایسنا، ایران در پنجمین گام به دومین پیروزی رسید و با شکست سوریه به مرحله نهایی بازیهای انتخابی جام جهانی صعود کرد.
غلامرضا رضایی در دقیقه 65 اولین گل ایران را به ثمر رساند و محسن خلیلی در دقیقه پنجم وقت اضافی پیش از اینکه بازی به پایان برسد نتیجه را 2-0 کرد تا ایران با 9 امتیاز صعود خود را از گروه پنجم قطعی کند.
دایی در این باره گفت: "ما اینجا همان چیزی را به دست آوردیم که دنبالش بودیم و حالا سه امتیاز گرفته ایم و به مرحله بعد صعود کرده‌ایم".
وی افزود: " سوریه در نیمه اول بهتر از ما بود و چند شانس داشت اما در نیمه دوم ما تیم برتر شدیم. بعد از برد دیشب ما برای بازی بعدی هیچ فشاری رویمان نخواهد بود و باید سعی کنیم که در بازی آخر در خانه برنده باشیم. به خصوص اینکه تا به حال در برابر سوریه و کویت در تهران برنده نشده ایم. به نظرم سوریه در این بازی قدرتمند نشان داد و می تواند برابر امارات برنده باشد و صعود کند".
با پیروزی امارات برابر کویت امارات 8 امتیاز شد و در جای دوم قرار گرفت و سوریه با همان 5 امتیاز تیم سوم شد. بنابراین بازی امارات و سوریه در یکشنبه شب آینده چهره تیم دوم این گروه را برای صعود به مرحله بعد مشخص خواهد کرد.
عارف السالو یکی از اعضا تیم سوریه که در جلسه مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرده بود گفت : " در خط میانی بازیکنانمان بد کار کردند تا ایران فرصت پیدا کند و کار را در دست بگیرد و دو گل بزند".
محمد کوید پس از دست رفتن فرصت های متعدد در نیمه اول از بازیکنانش عصبانی بود و در جلسه مطبوعاتی شرکت نکرد. السالو به خبرنگاران گفت : " در نیمه اول بد شانس بودیم و شانس های زیادی را از دست دادیم که می توانست ما را برنده بازی کند. در نیمه دوم ایران برتر بود و روی اشتباه ما گل اول را زد و جلو افتاد. به هر حال ما هنوز شانس داریم و می خواهیم در آخرین بازی برابر امارات از شانس خود استفاده کنیم و به دور بعد برویم".



frog ::: شنبه 87/4/8::: ساعت 1:22 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ