سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر چیزی کمیاب گردد عزیزتر می شود، جز دانش که هر چه فراوان گردد گرامی تر شود . [امام علی علیه السلام]
سینما ورزش جامعه

کریم صفایی با ابراز رضایت از مسابقات جایزه بزرگ تهران درگفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، گفت : رقابت های جایزه بزرگ تهران ، مسابقاتی بود که ما در ایران برای دومین بار میزبان آن بودیم . 

سال گذشته این رقابتها در اصفهان برگزار شد که در آن 7 کشور حضور داشتند اما امسال افزون بر 12 کشور در تهران حضور داشتند و خوشبختانه توانستیم این رقابت ها را به نحوی مطلوب میزبانی کنیم.

وی با تمجید از عملکرد ملی پوشان ایران در این دوره از مسابقات عنوان کرد : تیم ایران موفق شد مقام قهرمانی را بدست آورد . ما در کامپوند زنان و مردان موفق به کسب مدال طلا شدیم ، در ریکرو مردان دوم شدیم و در بخش ریکرو بانوان هم مقام چهارم را کسب کردیم . همچنین ما در بخش انفرادی نیز چندین مدال بدست آوردیم که این نشان از فعالیت خوب ملی پوشان کشورمان در این رقابتها دارد.

صفایی افزود:ما روی هم رفته چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی از این مسابقات راضی بودیم . ما در مجموع نزدیک به 100 هزار دلار برای این رقابت ها خرج کردیم و اگر می خواستیم بهترین تیم های آسیایی را برای برگزاری اردوی مشترک به ایران دعوت کنیم ، این مساله حداقل 150 هزار دلار برای ما هزینه داشت.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت : در این مسابقات بازیکنان ما محک بسیار خوب برای مسابقات بین المللی آینده خوردند و در واقع توانستند خود را برای رقابتهای فرانسه که دوم تیر ماه آغاز می شود ، بیش از پیش آماده کنند.

وی در پایان اظهار کرد : در رقابت های جهانی فرانسه بانوان بخش ریکرو باید برای سهمیه المپیک رقابت نزدیکی با سایر حریفان برگزار کنند . در ریکرو مردان حجت الله واعظی موفق به کسب سهمیه المپیک شده است و امید داریم در رقابت های بین المللی فرانسه ، بانوان کشورمان هم موفق به کسب سهمیه ورود به مسابقات المپیک شوند.


frog ::: شنبه 87/4/8::: ساعت 1:23 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ